Salt la conținutul principal
Siglă
Trimitere solicitare Autentificare
Cum te putem ajuta?
  1. Centrul de Ajutor ExcelBet
  2. Situații Tehnice
  3. Situații Tehnice

Situații Tehnice

Probleme tehnice generale, ajutor erori, coduri de verificare, deconectare, precum și limita de documente

  • Cum reduc dimensiunea fișierelor pentru a le putea încărca?
  • Care este dimensiunea maximă a fișierelor care pot fi încărcate?
  • Primesc un mesaj precum că accesul la site este restricționat. Ce este de făcut?
  • Am fost deconectat în timpul sesiunii de joc, iar jocul nu a fost reluat.
  • Ce se întâmplă cu pariul în cazul unei erori?
  • Am câștigat o rundă, însă nu s-a creditat în balanța contului.
  • Primesc un mesaj despre câștiguri/pierderi însă aceste sume nu se regăsesc în balanța contului. De ce?
  • De ce nu am primit codul de verificare prin SMS/e-mail?
  • Ce pot să fac dacă am avut o eroare de natură tehnică în timpul sesiunii de joc?
  • Am avut o eroare in timpul unei sesiuni de joc la Casino Live, ce pot face?
  • De ce trebuie să șterg memoria Cache și Cookies?

Nu ai gasit un raspuns?

Suntem la un click distanta

Trimitere solicitare

© Centrul de Ajutor ExcelBet