Ai verificat Istoricul de Joc din Meniu – Tranzacții – Istoric Cazino și ai observat că ai o rundă În Așteptare. Foarte rar se pot întâmpla situații în care o rundă de joc nu este finalizată. Acest lucru poate apărea fie din cauza conexiunii la Internet, fie datorită unei probleme de conectivitate cu furnizorul unui joc.
Nu trebuie decât să copiezi numărul rundei respective și să contactezi departamentul nostru Relații Clienți, fie prin e-mail la adresa contact@excelbet.ro
După investigarea situației, colegii noștri vor reveni cu un răspuns la solicitarea ta. Indiferent de statusul unei runde de joc, atât rezultatele acesteia, cât și miza sau orice alte date se recuperează complet și rezultatele se pot restabili.
Este important să păstrați un dialog deschis cu echipa de asistență a cazinoului online pentru a vă asigura că orice problemă sau întrebare legată de situația ta este rezolvată într-un mod corespunzător. Ei vor putea să vă ofere suportul necesar și să vă ajute în orice situație neprevăzută care poate apărea în timpul jocului.